یکی از ویژگی های خوابگاهی بودن اینه که 
تنوع مواد غذایی تو خوابگاه کمه
مثلا یه شب که صبحونه فردامو گرفتم دیدم شیر کاکائو داره داخل پک
بیصبرانه منتظر بودم صبح بشه جای صبحونه بخورمش :)))
از ذوق خوابم نمیبرد به خدا :|
شنبه و یکشنبه دو تا امتحان دارم سه واحدی
و به شدتتتت استرس دارم :(
یه چند تا توصیه بکنم شما رو خخخ
بچه هااااا شب امتحان کافئین نخوریدددد!!
به هیچ وجه قهوه نسکافه و حتی چایی پررنگ نخورید!!
علاوه بر اینکه خوابتون نمیپره،باعث میشه تپش قلب و استرس بگیرید،
اون بیداری اصلا مفید نیست!چون کارایی مغزتون روز بعدش به شدتتت پایین میاد.من همین امروز صبح کاپوچینو خوردم...وای نگم که چقد تپش قلب و حالت تهوع گرفتم :(
به جاش دمنوش استفاده کنید.هم آرامبخشه هم استرسو کم میکنه.
سعی کنید آب بیشتر بخورید و تو هوای گرم نمونید چون آب بدن کم بشه کلافگی و استرس میاره.
به موقع بخوابید(ساعت ۱۲)و زود بیدار بشید(ساعت ۶).شب تا دیر وقت بیدار موندن فایده ای نداره و سطح هوشیاری بدنتونو کاهش میده.در طول زمان هم خیلی واستون بده.به نظر من که صبح زودتر بیدار بشید خیلی بهتره ازینکه شب تا دیر وقت بیدار بمونید مخصوصا واسه امتحان. (تجربه ی کنکور)
دیگه اینکه...آهان!به حرفای چرت و پرت دوستاتون گوش ندید و آرامش خودتونو با حرفای تنش زای اونا به هم نزنید.
و من الله التوفیق :)
پایدار باشید