1.اول یه نگاهی به آمار وبلاگ بندازیم!ببخشیدا!

در عجبم!
روزنوشتام بیشتر از بقیه مطالب بازدید و کامنت دارن
روزایی که دلنوشته و #جدی-بی اعصاب میزارم
آمار بازدید وبلاگ میره بالا!
فکر نمیکردم کسی حوصله خوندن روزنوشت های طولانی رو داشته باشه!
و یه چیز دیگه بر عکس تصورم روزای آخر هفته بازدید کمتری دارن!
خودتون بگید بچه ها قضیه چیه؟ :/
من بیشترین انرژیمو واسه مطالب خودنویس و داستانایی که مینویسم میزارم
نمیدونم چرا بازدید از داستان انقدر کمه؟
واقعا نمیخونید یا حال ندارید کامنت بزارید؟
اگه چیزی رو منتشر میکنم یعنی حتما به نظر شما برای بهتر شدن نوشته هام نیاز دارم!
وگرنه تو پیش نویس هام ذخیره میکردم!

2. -:به به!عجب برفی اومده!
   +:جون میده واسه رفتن زیر پتو!
    -:موافقم!
تصویر کاملا گویا ست!



3. تا حالا دقت نکرده بودم چقدر شبیه این کاراکترم! 
و یکی دیگه به اسم سارا اندرسون.البته وقتی موهام کوتاه بود قبلا خیلی شبیه ش بودم.